Pages

Wednesday, May 11, 2011

Mothers Day

assalamualaikum,
salam sejahtera,
salam 1 Malaysia,
selamat pagi semua..........

ok arini aku nk update hari ibu ahad lepas...hari ibu jatuh pada setiap hari ahad pada minggu pertama dalam bulan mei setiap tahun...igt tau semua tarikh penting nie untuk kite semua sebagai anak dan bakal jd ibu kepada gadis2 yg masih belum mmpunyai cahaya mata...

selalu korang celebrate macam mane eh hari ibu?? huhuhu
sambutan hari ibu bg aku slalu wish n bg kis kt pp mak..suweett kan aku..hahaha
kalo mase sekolah aku slalu wat kad sendiri maklum la xde duit nk beli adiah kan...
aku xdelah kreatif mane pun tp bole la sedap mata memandang..
bile dh stat blaja kt matrik barulah aku beli hadiah tuk mak sbb dh ade duit sikit dr pinjaman..hihihi
mothers day yg baru ni aku share duit dgn adik2 beli perfium gucci tuk mak..
yg paling besnye mak nages terharu bile dpt adiah tu dari aku..
aku pun tbe2 touching tgk mak mengalirkan air mata kerana kami...
aku anak sulung dlm famili n aku sorg girl..mak aku bnyk cite n kongsi masalh die dgn aku..
kt akulah tmpt die mencurahkan segalnya...nak harapkan adik2..diorg laki mcm xde perasaan jek..menyampah tul bile ckp dgn diorg xde respon bek ckp dgn dinding lg bgus.....
diorg bukan faham perasaan perempuan.....hisshhh malang tul sape jd awek adik2 aku tu...
hahahhahah
nilah rupe perfium yg aku beli..bau die bes sgt...nnt nk pnjm spray sikit ar..hehehe



pesanan terakhir,
syurga di telapak kaki ibu,
kasih ibu tidak dapat dinilai dgn harta,
sayangilah ibu anda selagi beliau masih bernyawa,
saya sgt sayang ibu saya,
beliau banyak berkorban untuk kami adik beradik...
i love u mum!!!




zhai jien,,
muaxxx!!!

2 comments:

  1. terbaek lah!!! ak pon nak share gakk .. tp wet xd.. uhuk!

    ReplyDelete
  2. hehehe..bau die mmg bes ..mcm bau org2 kaya gitu..

    ReplyDelete