Pages

Tuesday, May 10, 2011

maluuunyyer...

hehe knp malu???
name link blog aku sangat unik..unik ke??? haha
tp kalo aku dgr mmg gelak pecah perut gak la..
actually aku nk tulis widuri pingitan ntah mcm mne typing error jadilah widuri pinggitan...widuri pingitan lah sgt kan x sesuai taww...
adoooiii maluu nk pomot kt mmbe follow blog dh kene bahan...haha



tutup muke jap..hehe
ok la tu unik sikit kan lain dr yg lain..sbnrnye aku wat blog saje2 gedik2 x tau pun nk story ape sbb tu 1 taun ade 4 cerita je..mcm mne nk ade acc nuffnang???haha
mmg xde org nk follow la kan xde cite bes..lagipun aku bkn hot pun org nk follow kan..
ok dh ade follower bru..kwn bru praktikal same2 kt nahrim..hehe
lps ni semakin rajin update blgo sbb nk wat acc nuffnang..hehe

ok zhai jien....

No comments:

Post a Comment