Pages

Sunday, October 25, 2009

melepaskan gian di jusco, wangsa maju

wargh pnt lenguh segala sendi2 kakiku penat tawaf jusco hampir 7 kali huhuhu..walaupun penat aku puas dan sgt seronok...arini aku lepaskan gian bershoping setelah sekian lama tidak keluar hanya terpekuk di uia taman ilmu ini...hehehe.. rm 100 lebeh jgak la aku menderma kt jusco tu tp berbaloi hati puas..hehehe aku dpt 4 psg bju yg chantek n chomel2..lalalalalalalalalala
duit tak kesah jnji aku happy...aku g nek moto je n my fren malangnye ari ujan abes basah helmet aku sangkut kt moto..takung air la helmet aku..terpakse la aku balik pkai helmet yg basah lenjun hahahaha...sejuk kpla aku sampai ke telinga hehehe kelaka giler sampai je kt hostel abes tudung aku basah lenjun..wakakaka...ermm skag aku dh ngntuk sok ade quiz lak dh stdy ckit2 harap2 la bole jwb sok k...hani chayok2!!!

No comments:

Post a Comment