Pages

Thursday, October 1, 2009

Happy birthday to me!!!!!!

Setiap tahun tanggal 2 oktober usiaku akan bertambah 1...taun ni 2009 usiaku bertambah 1 mnjadi 21 tahun...Alhamdulilah aku masih lagi bernafas di bumi Allah ini...tima kasih mak kerana melahirkan anakanda..aku dh besar la dh 21 da bole kawin..ooppsss kawin??? haha gatai noh belajaq pun tak abes agi...tp chalon pon tak dak nk kawin ngn sapa huhuhuhu.....pesanan tuk hani...hani be strong u still young there have so many obstacle that u have to face..There's a road not so easy but stompy and slipery...Yeah mcm kenal je ayat ni dr sape ntah....hehe walaupun umur aku bru 21 tp aku dh hadapi mcm2 benda yg tak sepatutnya aku hadapi di usia muda...tp takpe pengalaman itu dpt mematangkan seseorg..."Experience is the best teacher"....ok tu jelah yang aku nak coretkan wat setakat ini..nantikan post terbaru insyallah....


"LiFe iS sH0rT, mAkE iT SwEeT BeBeH"

No comments:

Post a Comment