Pages

Monday, January 10, 2011

tolong ingatkan aku???????


hahahhaha...pasti semua tertanya2 n x puas ati knp lagu tu mng kan...
hurmm aku pun same konfius mius dibuatnye...apesal lagu tu leh mng
juara lagu yang ke-25... tang mana atau part mana yg kiler lgu tu leh mng kan...
tp ok lah nice gak suara die n ssh gak nk tarik lagu..
xpe nex time klo karok ade lagu aku try bru aku tau mcm mne ana rafali tu nyanyi..hehehe

Result AJL 25 :
Juara : Anna Rafali - Tolong Ingatkan Aku
Naib juara : Black/MUH - Drama King
Ketiga : Hafiz - Noktah Cinta
Vokal Terbaik : Hafiz - Noktah Cinta(unexpected woooo) congratss
Persembahan Terbaik : Faizal Tahir - Hanyut

begiulah keputusanye...Anda berpuas hati???
x puas hati pun terpakselah berpuas hati ye rakan2 sbb kite bukan juri...
juri2 pun terbaik so mereka telah menjalankan tugas mereka dgn baik..
syabazzz...
tahniah gak kt crew2 yg bertungkus lumus sepanjang persembahan berlangsung..
aku yg tk ni pun dapat rasekan ssh tul keje diorg..setiap 1 prsembahan kene tukar
balik set pentas tu..wwwooooo penat bebb...

ok wa mau sambung studyy..Tolong ingatkan aku sok ade 2 quizz...nyanyi ala2 anna rafali..ahakzzz
zhai jien peng you...

No comments:

Post a Comment